dan före dopparedan

Ikväll ska jag iväg och helt enligt traditionen klä julgranen med familjen... och HELA familjen kommer vara hemma i år. Det har inte hänt på ett par år nu faktiskt, så jag passa på att mysa och njuta av att träffa alla på en och samma gång. Annars? Fick besök av bröderna i fredagskväll och det blev lite öl, grogg och så. Märkte hela tiden av att Lillstrumpa inte var med oss, men det får bli en annan gång *ler* Mmm, för vi hade riktigt trevligt... även om dagen efter innebar en hel del lidande för min del... Fast jag får skylla mig själv som dricker alkohol när magen min är sönderstressad. Jag får krampattacker och det är allt annat än myspys.

Ja, just det... *hehe* Ringde hit Barret också juh och hon dök upp mitt i natten och var med. Får hoppas att hon inte blev helt förstörd av att umgås med oss galningar en hel/halv natt?! Skulle vara kul om hon kunde vara med fler gånger. Ja, även om jag än idag har en mage som värker (och kommer göra i en vecka minst!) så känns det som att det får bli en riktig fest här när vi har fått ordning i hallen och så. Snart, snart... är det bara tapeterna kvar!! Och då ska alla godingar där ute komma... Yay! Fast jag kommer hålla mig från starka drycker, men det behöver jag inte för att ha kul juh. Räcker med vatten för min del faktiskt *ler* Eller kanske cola, men det har också en del dålig inverkan på min stressmage... syror och sånt...

Nu ska jag kila och titta till vår julskinka som befinner sig i ugnen... Klapparna fick jag inslagna precis innan jag satte mig här och skrev. Ja, sedan är det väl bara att fixa till någon form av mat, så att vi orkar städa och pyssla lite mer här hemma innan jag ska iväg.

//D.D\\
... som önskar alla sina trogna läsare EN RIKTIGT GOD JUL!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, jag blir inte ledsen om jag får vara med nångång...

Och det kändes riktigt hemma när vi firade morsan, och även idag när vi klädde granen. Efter två veckor med en annan typ av familj så behövdes det...

Postat av: Lillasyster

God jul *kram*

2007-12-25 @ 00:58:54
URL: http://lilla-syster.blogspot.com
Postat av: LillaStoraJag

Nu var det ett bra tag sen du uppdaterade! Tänkte bara påminna dig :P

2007-12-29 @ 01:08:36
URL: http://www.solrosor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback