Hmmm....

Jag vet inte alls vilken fot eller vilket ben jag ska stå på idag. Hela dagen har varit helt åt helskotta fel och upp och ner. Tur att godingen har haft en bättre dag än mig och fått lite ordning på vår råtthåla till lägenhet! Imorgon ska han fortsätta med att vara bror duktig och spackla i ordning ute i hallen, så att jag kan vara syster duktig och måla *ler* Det känns faktiskt som om vi börjar få ordning och reda nu! Tänk om vi skulle kunna vara så duktiga att vi får allt klart innan jul? *skratt* Neee, det vore ju inte alls likt oss, så jag blir inte förvånad om så inte blir fallet. Jag har ju faktiskt en hel massa skrivande att ta hand om också. Usch, en literature essay som ska vara inne i början på januari... Det är ju snart det!!! Fasiken, det är ju mycket som ska vara gjort innan dess när det gäller studierna juh. Kursen är ju slut då... *hmm*

Nej, nu ska jag väl försöka avsluta kvällen med att vara seriös och leka plugghäst någon timme till. Vill ju komma i säng något tidigare än igår natt *haha* Vi lekte CSI:are till bortåt tre på morgonen... men det var det värt. Vi blev masters på alla fall på det tredje spelet (precis som på de två första). Åh, vad jag skryter, men det bara måste jag juh. Lite i alla fall! Visst får jag?

//D.D\\
... som ska ordbajsa ihop en journal om en usel bok nu!

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Helt klart tillåtet att skryta ibland ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback