Inget pussel lagt än juh

Attans vad mycket roliga och trevliga bloggar det finns att läsa... Jag fastnade rejält i bloggträsket rejält efter att jag skrivit mitt förra inlägg juh. Hittade en blogg som var så intressant att jag var tvungen att läsa samtliga inlägg, vilka började i november 2005. Hmm, snacka om att vara ambitiös av sig och läsa allt. Uj,uj... Hursa om det finns någon som gjort så med min blogg någon gång? Det har ju faktiskt blivit en hel del inlägg på det år jag skrivit. Ja, just det... Bloggen firar ju snart ett år! Helt otroligt vad tiden går fort när man har roligt... eller snarare mycket att göra, som det är i mitt fall.

Nej, nu ska jag inte fastna här igen... Jag kommer fastna på msn istället *skratt* Eftersom Lillstrumpa dök upp där för en liten stund sedan. Har inte hunnit stilla min Lillstrumpa-abstinens riktigt än, så det är tur att vi ska hinna ses lite imorgon då vi firar mor som fyller år. Då måste jag kramas lääänge med henne... Det var ett tag sedan! Och så får jag se henne på söndag och måndag igen också... Yay!

//D.D\\
... som älskar sin Lillstrumpa... och Lillebror 1 och 2 också såklart... massvis!

Kommentarer
Postat av: mildamakter

Tack för besöket på min blogg. Vilket bra sätt att hitta nya bloggar, det kommer jag att adoptera!

God jul:o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback