Kilometervis med list...

Och då syftar jag inte på sådan där smarthet som kan kallas för list ibland utan golvlist. Jag har krälat på hall- och köksgolvet två dagar i rad nu. Äntligen färdig... med grundfärgen alltså! Imorgon ska vi iväg och köpa själv färgen som de ska målas i, så det kommer bli en hel massa mer krypande imorgon och till helgen. Fast vi ska börja dagen med att åka in till ena universitetsstaden med mina föräldrar. Det ska handlas julklappar *hrm* åt mig. Min mor ringde idag och har kommit på att hon vill köpa saker jag behöver... Smart faktiskt! Undrar vem hon kan ha fått den idéen ifrån *hihi* Det är tydligen jacka och skor jag behöver och det måste jag ju prova så att det blir rätt storlek och stil m.m. Ja, så mor och far tar med sig mig och J på shopping imorgon förmiddag. Tidig morgon blir det och antagligen en sen kväll också. Vi har ju hur mycket som helst att fixa till... *suck* Men våra fina nya tapeter kommer nog inte upp innan jul, som det var tänkt... *lessen i ögat*

Nej, nu ska jag iväg och börjar pussla golv till vår lilla garderobsalkov/skrubb/håla... eller vad det nu kan kallas!? Vet inte om vi har så det räcker och om det saknas måste vi ju köpa det imorgon bitti... Och jag tänker då inte sitta och pussla golv och beräkna det nyvaken och stressad imorgon. Så det så! Mmmm, men alla inlämningar är klara och inlämnade nu, så det behöver jag inte tänka på. Ok, jag erkänner: kan inte sluta fundera på uppsatsen så jag kommer nog sitta och skriva, forska och läsa för den ikväll/inatt. Vill ordna det så att jag kan koppla av på riktigt här i julhelgen och mellandagarna juh!

//D.D\\
... som ska leka mattegeni med brälappar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback