Usel bloggare

Jag skäms verkligen för min frånvaro från bloggträsket, men jag har ju haft fullt upp med alla goa sjundeklassare i två veckors tid. Vilka härliga tjejer och killar jag har fått träffa. Stökiga till max, men som tur är så är de lika goa och härliga som stökiga. Blir att träffa de till våren igen och det ska bli kul att se hur de har utvecklats på nästan ett halvår.

En försenad Veckans bild denna vecka också, vilket beror på att jag kom hem från min korta sista praktikdag och gick och lade mig. Sedan sov jag bort i stort sett resten av fredagen!!! Vilket gjorde att jag istället var uppe som "kartläsare" till J när han började spela nya dataspelet. Sängdags? Fyra imorse! Förstår inte hur knäpp man kan vara och ändra dygnsrytmen sådär... Verkligen inte bra heller när man har massvis att sammanställa och skriva rent m.m. Saken blir inte bättre när man har en labil lärare som ändrar villkor för uppgifter och inlämningar hela tiden p.g.a. hennes otroligt makabra förmåga att glömma bort allt hon har sagt. Och inte skriver hon upp det heller!?!?! Vilket betyder att jag tydligen har en muntlig presentation tillsammans med mina gruppkamrater (som för övrigt bor kring 15-20 mil bort). Hur har hon tänkt att vi ska göra ett snyggt jobb över helgen? Blir tokig på henne och jag är inte ensam. Saken är den att vi skulle ha denna muntliga presentation vecka 50 och om Nya Zealand... Istället har hon fått för sig att vi ska göra den nu på måndag och om Storbritannien. Tack å bock... då var vår helg räddad!

Avslutar inlägget med att kommentera veckans bild, som jag ytterligare en gång lånat från en annan bloggare (klicka in på länken och läs hennes blogg också vetja! *ler*). Saknar min Lillstrumpa som satte sig på ett plan åtta i morse med destination Thailand (inkl. mellanlandning i Moskva). Hade världens separationsångest igår ska du veta!! Som tur är så fixade hon och pojkvännen hennes upp en resdagbok så att jag kan följa dem på resan *hihi*

//D.D\\
... som bojkottar pluggandet för tillfället i förmån för GW.s roman En annan tid, ett annat liv


Kommentarer
Postat av: Emma

Saknade dig också =) Men den där läraren alltså.. ska ni gå med på de där.. grejerna?? Hon borde inte vara lärare om hon är så där virrig (som det låter att hon är)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback