Vad är det för dag idag egentligen?

Det är inte ens fyra timmar sedan jag lade upp veckans bild, men jag har fått för mig att jag lade upp den igår. Och ändå har det inte hänt värst mycket från det att jag lade upp den tills nu. Men jag har kontrollerat och jämfört datumet då jag lade upp bilden med dagens datum säkert fem gånger... Och det är idag jag har lagt upp bilden, inte igår. Även fast jag har överbevisat mig själv att det är idag hävdar jag ändå bestämt att det känns som om jag gjorde det igår. Det enda jag har gjort sedan jag lade upp bilden är kolla plattformen och svarat på ett par mejl, skrivit inköpslista till imorgon (eller när jag nu kommer iväg och storhandlar) och läst lite bloggar. Jag har knappt rört mig mer än ett par meter från min lilla datorhörna, men ändå känns det som om hur mycket tid som helst har flutit förbi och att jag gjort massor med saker. Är det min övertrötta hjärna som börjar balla ur totalt eller vad är det? Jag har inte tid eller råd med en överarbetad hjärna idag, då jag har en vfu-logg att författa ihop och lämna in. Deadline är idag, vilket betyder att jag måste få den färdigskriven, redigerad, korrigerad etc. och inskickad innan  midnatt. Handen på hjärtat känns det som en omöjlig uppgift för tillfället! Jag vet inte hur jag ska hinna med det här och speciellt inte med tanke på att klockan verkar göra gigantiska hopp i tiden. I alla fall upplever jag det som det... Och mörkt har det blivit också... Var mörkt när jag vaknade och jag har allt tyckt att det var mörkt hela dagen, men det kanske beror på de fördragna gardinerna och persiennerna kombinerat med det grådassiga och trista vädret utanför? Vad vet jag!? Två och en halv kopp kaffe har inte lyckats väcka ur mig ur det sömngångarstadie jag verkar befinna mig i heller... så jag vet inte vad jag ska göra åt saken... Skulle verkligen behöva en sådan där panic button just nu!!!

//D.D\\
... som börjar bli lite rädd för sig själv och de tidshopp hon upplever för tillfället.

Kommentarer
Postat av: LillaStoraJag

Nej det går nog bra, fast det börjar ta på lite psykiskt för mig. Kanske för att jag sover alldeles för lite också :P Men jag har ju utlandsresan att se fram emot! Socionomprogrammet är det jag går :D

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback