Yay, jag kan sova

Och har sovit ut en hel del nu verkar det som då jag äntligen kan sova om nätterna... Ok, jag sover allt en del om dagarna också tydligen *skratt* Då jag nyss blev väckt av J eftersom jag lyckats somnat ifrån min Modern Literature book , men det är inte första gången! Det har inte alls med insomnia-perioden att göra... För det lyckas jag alltid med när jag ska läsa romanerna till litteraturdelen i kursen. Fast den här boken är ju otroligt nog riktigt bra, så jag förstår inte riktigt varför jag skulle somna ifrån den. Speciellt inte nu när den börjar bli spännande! *ler*

Annars har jag varit duktig idag och fått lite ordning på nästan det mesta... Bara lite fokus på vfuloggen som gäller, men det får jag fixa imorgon som det ser ut. Kompletteringen till svenskan som det börjar brinna i knutarna med måste jag ta tag i också, så jag vet exakt vad jag kommer att pyssla med till helgen. Innan dess måste jag ju hitta alla citatsidor också... *suck* Nej, jag ska inte stressa upp mig över det nu... Jag ska allt i godan ro nu, så att jag slipper och vara tokig lagom till jul.

//D.D\\
... som gett sig *bleep* på att läsa ut Another World idag!

Kommentarer
Postat av: LillaStoraJag

Jag ska ju liks flytta så det orkar jag inte :P Men jag kommer att va rädd om min tvätt dom dagarna jag bor kvar, det kan jag lova :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback