Frånvarande vecka...

Det strulade med bloggen hela förra helgen, så jag kunde inte uppdatera om ljuspartyt eller något annat heller för den delen. Sedan har jag varit inne på Uni och dessutom stannat kvar i Uni-staden och lekt lite med mina kurskamrater. Hur kul som helst! Låg visserligen resten av natten med ett sådant där hemskt anfall av dundermigrän, men jag hade varit lite smart som tv-kockarna och förgjort! Så det var bara att ta en tablett, som jag smart nog hade med mig... Lite hemskt att ha sådan känsla för det faktum att det är ett migränanfall på gång. Eller kanske ska jag säga att jag har tur som känner min kropp så väl!? Ja, lite positiv måste jag ju vara! flin Torsdag, som blev första hela dagen hemma efter Uni-resan blev en slapp- och mysdag. hihi Så idag får det bli ordentliga tag med båda tentorna, tvätt och annat mindre roliga sysslor. Fast kanske kanske att det blir lite sådan där farligt stark dryck för mig ikväll, men då måste jag komma iväg till den där specifika butiken också... och oddsen för att jag ska fixa det är inte till min fördel tyvärr. Nåja, kanske bara är bra att inte behöva ligga med en mage som vänder sig ut och in, upp och  ner, samt snurrar runt hela morgondagen!?

//D.D\\
... som återuppstått efter en veckas frånvaro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback