Inget strul - bara glömska!

Handen på hjärtat - jag har totalt glömt bort bloggen för ett tag nu, men det kan tänkas vara fördel för min del. Då jag känner mig lite mindre stressad. För det har blivit lite av ett stressmoment att uppdatera flera gånger dagligen bara för att öka statistiken, bli läst osv. Och jag har nu ställt mig frågan om det är så himla viktigt att få alltfler läsare... !? Svaret är väl mer åt nej-hållet faktiskt, då jag tycker om mina gamla trogna läsare och känner mig mer skamsen över att låta dem sitta och vänta på ett inlägg. Därför hoppas jag att de håller sig lojala (vilket jag anar att de gör) trots att det kanske bara kommer ett inlägg under dagen!? Åtminstone för en period här framöver, då jag känner att jag måste ta en liten paus från det mesta - utom tentorna! suck Fast det går framåt måste jag erkänna, då jag suttit i stort sett hela dagen med både hemtentan och tagit en koll på fakta och det till lingvistiken jag ska ha på onsdag. Det ser rätt bra ut...

Nu ska jag återgå till hemtentan en stund, som tar mer tid eftersom det handlar om att leta, läsa, skriva, ändra och en massa pill. "Bara" tio frågor, men det är ganska tuffa frågor och mycket research krävs i alla anteckningar, boken och hand-outs. För vi får använda källor... hehe

//D.D\\
... pluggar vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback