07:45

Och jag är uppe... har inte hört till vanligheterna den senaste tiden, men antar att det måste vara vanlighet hädanefter. I alla fall vissa dagar, såsom måndagar framförallt. Det är då jag ska ha telebildföreläsningar som börjar redan 8,30, vilket jag inte haft på ett år... Man slöar till sig när någon vardagsrutin försvinner och så även nu. Usch! Jag hoppas verkligen att det blir intressanta föreläsningar så att det känns värt att förlora lite av den där goa morgonsömnen. Nej, dags att sätta sig med grötsleven i näven och få i mig min nyttiga frukost. Hmm, blir väl det enda nyttiga jag äter idag antar jag eftersom slöfocken jag inte orkade fixa till matlåda. Ah well, ska bli kul att träffa Pörnill från sommarkursen till lunch idag, då hon missade sista närträffen i somras. Och så är det naturligtvis överskojsigt att träffa de ordinarie kursisarna, som jag inte sett på hela sommaren och lite till. Hihi.

//D.D\\
... som blir upphämtad vid the määkk om en timme, typ.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är kämpigt! Imorgon har jag första telebilden.. Så då ska jag försöka kämpa mig upp. Försökte idag med, men det blev lite väl sent. Nu ska jag plugga på så pennan eller tangentbordet glöder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback