bluttanblä och blaj

Känns inte ritkigt som om jag är i form för att slipa på uppsatser om engelsk och amerikansk litteratur idag. Har haft hela dagen på mig, men ändå känns det som om jag inte kommit någonstans med vare sig uppsats eller keywords som jag har påbörjat inför terminens engelskakurs. Måste ju lämna tillbaka böckerna snart, så att nästa student kan läsa dem och våndas över analysen. hehe Nej, det är inte så farligt som det låter! Det handlar mest om att jag är såå ur form och energilös för tillfället. Fast det kommer inte som någon nyhet för mig, då jag vet att jag är "periodare" när det gäller energi och ork med studierna. Tror inte jag är speciellt ensam med det heller!?

//D.D\\
... som snart ska försöka somna till tonerna av hårdrock a la Metallica (ska nog gå bra!)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är periodare när det gäller mat..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback