busy day

Idag är det fullt upp med kulturanalys... eller snarare borde vara fullt upp, men eftersom besöket blev långvarigt igår kväll/natt så har vi sovit länge idag. Ska bara fixa ut lite fakta och läsning från nätet och sedan krypa ner under täcket igen. Alltså blir det en sådan där härlig sängdag idag, då jag och J myser tillsammans under täcket mest hela dagen. Hihi, verkligen inga fel! Okej att han får lite konkurrens pga all läsning jag har med mig, men det är härligt att vara nära. Både nöje och affärer på en och samma gång och det funkar för mig i alla fall. Även om det sägs att "you're not supposed to mix business and pleasure" så är det precis vad jag tänker göra idag... bara så du vet!

//D.D\\
... är nog mer flitig bloggare imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback