dagen som försvann

Det känns som den här dagen bara har runnit iväg och jag inte har hunnit med något alls, men det stämmer inte riktigt. Jag har haft laddningen med tvätt klar i ett par timmar, så den kan jag nästan gå ner och hämta snart tror jag. Fast jag känner mig stressad för kulturanalysen, som jag visserligen kommit igång mer på idag... Önskar dock att jag kommit längre än vad jag har hittills. Finns några som är färdiga redan vad jag vet och det känns inte alls kul att jag har så mycket kvar. För det är en hel del kvar! Usch!

Sedan fick jag ett litet meddelande om att jag ska göra lite små ändringar i en av mina engelska uppsatser också, men det var vid andra ögonkastet inte jättestort arbete. Känns skönt och faktiskt också lite som att det där VG-betyget trillar in ändå. hihi Nåja, nu ska jag inte sitta här och bubbla utan försöka ta tag i min begreppspresentation till analysen.

//D.D\\
... är säkert tillbaka en gång till under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback