en sorgens OCH glädjens dag

Varit inne på Uni idag och vår lilla tre personer starka studiegrupp blev helt krossad idag. Känns tråkigt, då vi hade arbetat in oss så bra redan... Men tycker samtidigt det är kul att träffa på lite nytt folk och lära känna dem. Ja, jag kommer från och med måndag nämligen ha sällskap i telebildsalen om måndag mornarna. Det är tre nya damer/tjejer som kommer att åka in till "min" stad för att titta på telebild, vilket har gjort att jag fått ytterligare en ny studiegrupp. Skojsigt som sagt, men även lite vemodigt. Sedan känner jag mig lite rotlös eftersom jag genom hela utbildningen inte har haft någon fast tillhörighet direkt. Men, men... sån är det och antar att jag bara får ta och gilla läget. Det gör jag dessutom! Ska bli intressant att se hur vårt samarbete kommer att fungera här framöver, då vi ska inleda med en gruppuppgift kring en skönlitterär bok... som vi ännu inte har bestämt oss för vilken. Om vi nu gör så att alla i gruppen läser samma.... !? Nåväl, nu ska jag hoppa in på min mejl för sjuttielfte gången den senaste timmen för att se om jag fått något svar från de jag förhoppningsvis ska köpa böcker från. Hehe, jag har hittat värsta dealesen överallt och ingenstans, så jag kommer ha råd att köpa all kurslitteratur till första kursen - i alla fall! :P Sweetness!

//D.D\\
... som börjar känna flyt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback