full rullle på tangentbordet

Mina två uppsatser i och om engelsk litteratur börjar ta form faktiskt och det är en vecka innan deadline. Jag måste skryta lite över mig själv, då jag är superstolt över att ha kommit så pass långt bara på några dagar. Eller dygn kanske är rättare sagt. Har suttit vid datorn mest hela tiden och det har inte hört till vanligheterna denna sommar... som ni bloggläsare har märkt!? Nu har jag dock kommit in i en rutin, vilket på sätt och vis är bra eftersom ordinarie studierna börjar snart också. Då måste jag spendera otroligt mycket tid framför den här skärmen och vid tangentbordet... Nästan lite onödigt mycket, men förhoppningsvis kommer vi igång med dagliga promenader igen - som vi tagit lite sommarlov från om jag ska vara ärlig. Någon midjeminskning har det alltså INTE blivit, trots att det var vad vi hade planerat. Ah well, man måste få slappna av då och då också! Tycker du inte?

//D.D\\
... som återgår till sina uppsatser så de blir färdiga; helst idag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Absolut ska man slappna av ibland. Lyssna på syster-chill!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback