Giltig frånvaro

Inte skrivit på ett par dagar - fyra för att vara exakt - men jag har giltig frånvaro. Det var två dagar på Uni i början på veckan och igår var det firande av sambon som fyllde i måndags som gällde. Ja, jag var ju på Uni då hela dagen och hann inte fira honom ordentligt, så det blev guitar hero, foot in africa-vin och glatt humör igår kväll. Det har jag fått sota för halva dagen idag, så det var inte förrän nyss som jag dök ut i cybervärlden idag. Hoppas ni inte saknat mig alltför mycket!? flin

//D.D\\
... som dock inte hinner skriver mer här för nu... Har proofreading att pyssla med! :S


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har inte tittat in mycket på din blogg måste jag säga på ett bra tag.. så därför tänkte jag bomba dig med kommentarer nu istället. Grattis i efterskott till honom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback