hösten tar vid

Nu är det officiellt höst i alla fall för min del... Alla uppgifter till sommarkursen är inlämnade och responsen dyker väl upp snart. Ja, jag har lite slipande på ena uppsatsen att fixa med, men den åker in under kvällen eller morgondagen. Jag orkar inte med att lägga ner mer tid på den nu. Hösten och dess studier har ju mer eller mindre börjat nu, så jag har en del keywords att skriva, böcker att läsa (och få tag på på något vis!?) och i slutet på veckan är det innedagar på Uni. Vi ska få introduktion i plattformen vi har använt de senaste tre åren då också... Smartigt upplägg va!? Nej, inte alls tycker jag, då jag heller fått en timme föreläsning till eller något sådant. Tiden inne på Uni är värdefull och varje minut bör tas tillvara, så... Ah well! Återgår till mitt slipande på fokuset i min uppsats nu, så jag blir klar någon gång.

//D.D\\
... som undrar varför hon blir av med ett "hårstrå" hela tiden!? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-25 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback