rapport från analyseringen

Suttit i snart fyra timmar och det har faktiskt gått framåt och ingen är mer förvånad än jag. Har hittat en del bra information efter att ha suttit och läst igenom gammal kurslitteratur om språk och kommunikation, så nu har jag ännu mer att få in och bearbeta. Känns riktigt bra! Tidigare fick jag även ett sms om att mitt bokpaket med nya kursens litteratur har kommit och finns att hämta på närmsta avhämtningsstället. Det ska jag komma iväg och hämta om en timme eller två, då Lillstrumpa och hennes kille kommer för att lämna böcker hon har lånat av mig. Insåg nyss att jag behöver en till uppsatsen, samt en annan till kursen som börjar nästa vecka. De andra böckerna som jag kollat upp så att de fanns på biblo har naturligtvis blivit utlånade till någon som läser campuskursen. Bara att punga ut med vad det kostar att reservera skitböckerna, så att jag lyckas läsa dem någon gång under kursens gång. Suck! Kanske att jag passar på att låna böckerna till delkurs 2 redan i veckan, så att jag i alla fall hinner läsa dem. Det som inte alls är kul med det scenariot är att jag inte vet av vilken anledning jag ska läsa böckerna, så... Ja, jag får väl lusläsa och anteckna mig galen så att jag inte missar något. För garanterat kommer denna  någon som lånat första delkursens litteratur vilja ha dem också och reservera dem i sin tur, så att jag inte kan göra omlån.

//D.D\\
... som blir tokig på detta med kurslitteratur som inte finns att få tag på!

Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår dig, men jag hade ju själv turen att hitta alla böcker utom en =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback