Segt, men det går framåt

Det gäller både för bloggandet och pluggandet det där med att det går framåt... Fast det skulle gärna få gå lite mer framåt än vad det gör för tillfället. Suck. Mycket som ska pusslas ihop nu i slutet på sommarkursen och början på höstens kurser. Ja, plural. Jag vet inte riktigt varför men jag kommer att läsa mer än hundra procent sista året, då jag sökt och kommit in på Engelska C också. Fast den går på halvfart... eller hur det nu var!? Jo, 30  hp på halvfart blir ett helt år på 25%. Och det är max vad du får läsa under en termin, så jag har tur så sett. Det blir en hel del läsa till den kursen också eftersom det är 6hp litteratur med på den kursplanen också... Fast jag har hunnit med att läsa en del redan och det känns bra - än så länge! Jag återkommer nog senare under hösten och har panikångest gånger tusen... Hmm. Nåja, nu ska jag ta och fokusera på den samiska kulturen och om/hur skapelseberättelsen lever kvar i dagens samhälle.

//D.D\\
... som har mer vatten över huvudet än hon tänkt sig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, hur har du tänkt egentligen? Du får ta och samla ihop dig själv lite tycker jag, så du inte sliter ut sig själv och går in i den där berömda väggen. Chilla ner lite <3 Älskar dig!

Postat av: Peter Ingestad

Peter Ingestad, poet:

http://kraxpelax.blogspot.com/

2008-08-07 @ 08:20:29
URL: http://luzgannon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback