snart dags för Uni-dagar

Nu är det mindre än ett dygn kvar till första dagarna på höstens kurs och det känns väl okej. Blir lite förvirrad och stressad av alla uppgifter och all information som kommer upp nu så här i sista minuten, trots att jag borde ha vant mig vid det här laget. Enda kursen som känts okej med detta är den allra första kursen i min utbildning och så sommarens kurs i Interkultur. Annars verkar standarden vara att komma ut med information så sent som möjligt! Ja, jo... engelska C och dess information till i alla fall litteraturdelkursen kom i otroligt god tid, så där har jag hunnit förbereda mig lite och läst en hel del romaner och noveller. Toppen!

Har blivit bombad med kommentarer från Lillstrumpan också och jag lovar henne att svara på de frågor hon har, men jag vet inte riktigt när jag ska hinna med. Kanske får ta en session på msn och svara henne på några av frågorna. Hihi. Kul dock att få höra att det inte var några som helst problem att hitta i nya huset på Uni-området, trots bristen på skyltar! Själv kommer jag nog inte vara där något denna termin, men... Skulle vara kul att kolla hur det blivit faktiskt... Kanske blir att kika in där någon dag bara för att.

//D.D\\
... som måste läsa vidare på allt som ska fixas inför kursstarterna!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha =) Så du har sett mina kommentarer iallafall =D Känn ingen panik på att svara på allihop. Du kan väl kanske sammanfatta på något lite häftigt sätt =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback