Tagit mig i kragen nu - lite i alla fall!

Lillstrumpa kommenterade ett tidigare inlägg med att säga att jag måste chilla ned... Jag kan meddela henne och er andra läsare (om det finns några!?) att jag har gjort det nu! :P Lite i alla fall, som jag säger i rubriken. Inser att det inte går att göra mer än en sak i taget och just för tillfället har jag fokuserat på en av uppsatserna i engelsk litteratur. Det går riktigt bra, mycket bättre än förut då jag gjorde allt på en och samma gång. Till saken hör att jag är otroligt pedantiskt med mina texter jag skriver och det gäller alla slags nivåer, vilket betyder både språkligt och innehållsmässigt. Därför är jag rätt stolt över att jag är halvvägs... Textmässigt alltså! När det gäller inläsning, reflektering och så är jag nästan helt klar. Jag  har bara lite svårt att hitta orden och få dem på rätt plats... Min förmiddag har jag tillbringat genom intensivt skrivande varvat med ett par korta pauser. Nu har jag dock en lååååång och välförtjänt paus, men den börjar ta slut. Dags att sätta igång eftermiddagspasset nu antar jag, så...

//D.D\\
... säger tack och bock för nu, men återkommer... senare eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: Emma

Bra! Lyssna på lillasyster =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback