Uppsatserna är officiellt inlämnade!

Ja, nu har jag lämnat in mina två uppsatser i engelsk litteratur och jag är skitnervös! Resultatet lär ju inte komma förrän om en månad eller något sånt där dumt, så jag kommer vara nervös ända tills resultatet trillar in... Iek! Fast nu i helgen hinner jag inte vara så nervös, men jag vet inte om jag ska säga tur eller inte... Det beror ju på att jag måste sitta och nöta med min kulturanalys som ska in onsdag nästa vecka. Just för tillfället går det inte alls, men det är som med uppsatserna. De blev ju okej till slut... Okej, jag är mäkta nöjd med dem, men vågar inte känna för mycket för dem då jag känner på mig att jag inte får något VG för det! Fast va fasiken... jag får ett VG för hela kursen ändå baserat på antal poäng som jag har VG i... så... Bara att vänta med spänning och se när det trillar in!

//D.D\\
... som ska sätta igång och analysera sin splittrade kulturtillhörighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback