välförtjänt paus!?

Ja, jag satte mig ned för att spela igår kväll och det blev nästan en all-nighter... Vilket inte var min plan från början, men då vi fick tag på ett sådant bra team kunde man inte bara sluta trots att klockan var över tolv. Det blev nästan morgon, halv fyra!?, innan jag gick och lade mig. Fast det var det värt! De har släppt nya karaktärer av spelare man kan vara, men då måste man ha minst en t00n på högsta level och det har inte jag. Min lilla villainette D.D (haha, där med!) är 5 levels ifrån. Det känns lite surt med tanke på att hon var min allra första t00n på spelet, men... hon föll i glömska i och med studier och annat. Ja, jag har ju två stycken heroines som kommit upp till högsta level dock. Vet inte hur det gått till, men ... kanske att de varit roligare att spela.

Nåväl, nog om spelet och mina karaktärer... Vad jag vill komma fram till är att jag även idag varit lite slapp, slö och likgiltig när det gäller studierna. Tycker dock att jag nog förtjänar i alla fall en paus på ett halvt dygn, eller va hur!? Imorgon sätter första telebildsändningen igång halv nio och innan dess ska jag möta upp en av mina nya kamrater vid stationen. Måste ju visa hur hon ska ta sig till skolan och lärcentrat ordentligt, så hon inte går vilse. Nu menar jag inte att idiotförklara henne utan snarare förklara att vägen dit kan vara krånglig när man inte varit där förut... Ska bli intressant att höra vad det ska föreläsas om också, då jag inte vet det eller om jag bara inte kommer ihåg. Sån är det!

//D.D\\
... som snart serveras kotletter och hemmagjort potatismos á la J! *mums*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback