finlands självständighetsdag

Det är idag det... och vad är inte bättre firande än att sitta och lyssna på finsk gothic industrial metal!? HaHa. Dyker upp en del låtar av bandet Turmion Kätilöt på Ooomph! radio, som jag har på medan jag skriver på hemtentan. Det går riktigt bra med skön musik i högtalarna faktiskt, så nu har jag fixat klart halva tentan. Toppen, toppen! Ska ut och ta oss en liten promenad här snart tror jag, så det blir passande att ta en brejk från skrivandet och lämna resten till imorgon. Det är allt ett par timmar kvar till jag får ta lördagkväll, så hinner nog med en del läsning innan det är dags för mys. Vet inte riktigt vad vi har planerat... Jo, det är gratishelg på spelet vi spelar så vi hade väl en tanke att hoppa in och gamea lite. Vi får se här framöver om det blir av idag eller senare imorgon. Har ju en del studier att fixa klart med under helgen och det har (tyvärr!) prio 1...

//D.D\\
... vill ha de här studierna överstökad helst igår - HaHa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback