inte somnat än i alla fall

Det fick bli en liten paus i samband med lunchen, då vi slöglodde på ett par avsnitt av House M.D. jag och J. Superskönt att kura ihop sig tillsammans i vårt mys-soffhörn ett tag sådär mitt på dagen. Vardagslyx på hög nivå! Har fixat till ett par keywords nu, men har dock bara till hälften analyserat och skrivit om dem. Finns fortfarande en dag imorgon att fixa och trixa med dem. Satt nya egna deadlinen på onsdag nu och det ska jag nog fixa med en dag tillgodo, dvs. de blir färdiga imorgon. HiHi. Har läst igenom kapitlen till lingvistiken också och känner att de inte gav mig något jag inte visste tidigare, men nu har jag i alla fall läst dem. Får söka vidare på andra ställen och först och främst intervjua kära Mamma Mu. Hon vet ju hur det är att komma till ett helt nytt land och lära sig ett nytt språk eftersom hon kom från Finland när hon var liten. Helt klart dags för en förmiddag hemma hos Mamma Mu, då jag även ska försöka undervisa  henne och Gandalf... HeHe.

//D.D\\
... ska ta en titt i Gibbons de sista tre pluggtimmarna för idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback