snickrar på sista klapparna

Vi sitter och leker tomtenissar just nu, dvs. fixar med det sista på klapparna. Är inte alls många klappar i år, men det räcker... HiHi. Varit så mycket om och kring med allt annat, så klapparna har kommit lite i skymundan. Nu är det dock fixat så att allt är nästan topp inför kvällen. Ja, jag ska ta med mina klappar till föräldrahuset ikväll eftersom jag inte kommer att närvara vid klapputdelning på självaste julafton. Vill inte dra ut på det till juldagen, trots att vi åker dit då. Mycket roligare med klappar på julafton, eller vad säger du? Nu är det finlir in i det sista, så att jag hinner klart!

//D.D\\
... börjar bli nervös över en liten detalj

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gör det de är superroliga. Lite fåniga kanske men jag kan läsa dem hur många gånger som helst. Jag rekomenderar att du läser dem på engelska för det är väldigt många ordskämt som går förlorade annars ;) De är skrivna av Louise Rennison.



Lycka till med julklapparna. Det är så roligt att ge bort julklappar tycker jag. Hemskt att komma på men när man väl har dem är det bara roligt att dela ut dem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback