Drygt ett dygn senare...

... och inget inlägg mellan spelandet, men raster har jag haft ska du ha klart för dig. Fast nu är det verkligen dags att få lite sömn eftersom det är "allvarligt" möte via telebild imorgon. Att jag inte kan ta helt seriöst är för att detta blir tredje mötet vi har med universitetsfolk för att få till ändringar på utbildningen jag går - till det bättre alltså. Kan inte påstå att något sådant har hänt, vilket kanske det tredje möter antyder lite också!? Eller!?

Nåja, vi får väl se hur det går imorgon då... själv är jag fortfarande rosslig i halsen och kommer kanske inte bidra med så mycket. Fast det vet jag att jag sagt tidigare och det har alltid slutat med att det är jag som sitter och bubblar ändå. Suck, sån är jag! NU... måste jag i säng!

//D.D\\
... som är trötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback