Gräsänka

Ensam hemma fortfarande och kommer troligtvis vara det halvt om halvt hela dagen imorgon också. Det blir otroligt tyst här hemma när J är borta och jag VET att han tycker det blir tyst när jag är borta. Faktiskt rätt otroligt hur en enda människa faktiskt kan vara upphov till så mycket ljud, som man dessutom vänjer sig vid så lätt och snabbt. För det är ju det det handlar om... Vanan av att ha någon mer i närheten!

Fast lite skönt är det att ha lite tid över till sig själv också faktiskt! *flin* Har inte fixat min grooming session än idag, men dagen är ju ung. Haha, speciellt om man ligger och sover till bortåt ett! Hjälp vad jag sover nuförtiden, men jag antar att jag har lite sömn att ta igen fortfarande - även om det inte går. Fast man kan lura sig själv till att man får igen lite sömn...

Någon som har tips på vad jag kan sysselsätta mig med ikväll?



//D.D\\
... som ska fortsätta njuta av och samtidigt förkasta ensamheten!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback