Har inte nått över bron än...

... så tänker inte säga något om att det inte hänt något - än! Det får jag göra imorgon eftersom jag misstänker att jag har minst fem timmar kvar av vaket tillstånd innan denna dagen är över för min del. Är något otroligt godissugen nu också, men håller mig i kragen och har inte kommit iväg till den alltför närliggande macken än. Fast dessvärre är jag nog svagare än suget idag för nu är det ett tag sedan igen... som jag åt godis alltså. Har ju varit så dålig de senaste två veckorna - host och nys - att det bara byggts upp mer och mer. Kanske något litet här till kvällen? Vi får se hur det går med det där med... Ska försöka komma ihåg att rapportera om det imorgon, men kan inte lova något. Lovar aldrig något förrän jag är helt säker på att jag kan hålla det! Tycker att fler borde tänka på det innan de öppnar upp sin stora trut och lovar något. Usch, vad jag lät hostile där... inte alls meningen, men blir irritierade på falska och tomma löften som slängs omkring hit och dit nuförtiden. Rent generellt alltså. Det var då tusan vad jag ska generallisera idag då!? Suck...

Back to The Awakening och min analys av dess teman, budskap och imagery (vad tusan är det det heter på svenska nu igen!?)... Hmmm, ja, metaforer, symbolik osv. är det i alla fall jag ska kolla på. Yay!?

//D.D\\
... som säkerligen sover på soffan om en halvtimme! *asg*

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har jag är lika där då alltså. Angående löften. Jag vill absolut inte lämna några löften om jag inte är helt säker på att jag kan hålla dom.

Postat av: MIke

Jag är precis tvärtom! Jag lovar gärna det där extra och skiter i det sen :D

2008-02-14 @ 23:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback