Hawthorne, Poe, Whitman och Dickinson

Och så J! Det är mitt sällskap för dagen, då jag måste läsa x antal sidor av de i rubriken nämnda författarna, samt hjälpa godingen med lite korrekturläsning. Det sistnämnda är roligast helt klart! Idag i alla fall, men lite av motivationen har kommit tillbaka tack vare uppmuntran från Leopardia... Tack vännen!

Nu har Lillstrumpa dykt upp på msn också, så nu blir det ännu roligare att sitta här. Visst, det blir kanske inte några effektiva minuter/timmar, men roliga! Sedan pendlar jag mellan datorn och spisen för tillfället också, så det gör att effektiviteten på mitt skrivande och analyserande av texterna inte går alls bra. Mycket roligare och lättare att bubbla av mig här faktiskt... även om det inte har märkts under dagen. Usch, vad jag har blivit dålig på uppdatering och kommentarer till mina fellow bloggers där ute. Ska försöka att bli bättre på det här framöver, men nu har jag faktiskt inte någon energi över till det. Vem är det som har snott min energi!?

//D.D\\
... being puzzled over the lack of energy at the moment!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback