Sakta men säkert...

Börjar mitt immunförsvar få övertaget över den här bacillen, viruset eller vad det nu är som orsakat min sjukdom. Jippie! Fast jag kan fortfarande inte säga att jag är tipptopp... bara nästan. Bättre än igår i alla fall, då jag idag inte har ont precis överallt utan bara i vänstra axeln/nyckelbenet där jag nog skadade något när jag hostade eller nös häromdagen. Fasiken vad ont det gjorde ska du veta. Jag är en sådan där människa som har svårt för att ligga still och vila ut vid sjukdom, men J den lille rackaren har smugit sig upp två dagar i rad nu och sett till att jag legat kvar i flera timmar och sovit ut. Kan nog ha bidragit mycket till att jag känner mig mycket bättre idag. Utan de där extra timmarna hade jag nog fortfarande varit superdålig, så jag ska allt tacka honom. Hihi, men han har nog smugit ordentligt också eftersom han vet att jag dels vaknar av ingenting, dels går upp även fast jag inte borde då jag är en sådan envis jäkel... Önskar jag hade haft möjlighet att vara "a fly on the wall" de senaste mornarna faktiskt! Bara för att se hur han burit sig åt...

//D.D\\
... som ska återgå till respons av keywords nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback