Sömnvanor igen...

Fått några svar på föregående inlägg om sömnvanor och så... Kuligt! Själv somnade jag in kring halv sex imorse och klockan ringde strax innan tolv, då veckans tvättdag flyttat från onsdag till idag. Suck! Och det är jag som fick största ansvaret för tvättningen. Nåja, till saken igen... får inte villa bort dig alltför mycket från ämnet. Nu handlar det om uppvakningen! Varför kan en hel dag bli förstörd, dvs. man snubblar, tappar saker, missar möten m.m., av att man vaknar vid fel tillfälle? Eller snarare hur kommer det sig att man faktiskt känner det på sig redan innan man vaknat ordentligt!? En sådan dag är det idag och jag vet redan nu att något kommer gå otroligt fel eller bli "infekterat" - tänker då först och främst på att jag och J (eller någon annan) kommer att diskutera något och det blir trist och tråkigt. Ja, att jag skriver J sker bara på automatik och generalisering eftersom det är honom jag träffar mest om dagarna. Kan ju även hända att jag för någon "infekterad" dialog via mejl eller telefon också, men... Ja, ja, nog om det... du vet where I'm getting with this!
 
//D.D\\
... som är på väg till tråkstugan för att hänga upp kläder på tork!

Kommentarer
Postat av: Ghaeth Karkhy

Visst e de så!!!

Postat av: Emma

Bäst att hålla sig undan dig då man inte råkar yt för infektion ;-) Nej då... men man känner faktiskt av vissa dagar när man vaknar att det inte blir en bra dag..

2008-02-14 @ 15:58:47
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback