Sova är skönt!

Verkar ha blivit en temavecka på sömn och sova då jag åter igen tar upp ämnet, men det är för att jag har blivit så sömnig och trött nu. Inte kul alls att vara helt utdränerad på energi när det känns som vår utanför fönstren och dörren juh! En härlig våraktig promenad i mitten på februari, dvs. idag, hade inte suttit helt fel. Nu har det dock hunnit bli mörkt och extra kallt ute, så nu lockar det inte längre. Sanningen är att jag och J sov bort hela förmiddagen och hela eftermiddagen. Vi var uppe kanske fyra timmar kring "lunch" and that's that. Vilka tväräkta nattugglor vi har blivit nu! Missat varenda repris av serien om Klass 9A har jag därmed gjort, men måste prisa 24 (kanalen, inte serien) att de visar den imorgon - lördagkväll - klockan 20.00! Får inte missas helt enkelt!!! Nu ska jag ta mig tillbaka till uppsatsläsningen och ge respons åt några kursare. Ja, jag vet mycket väl att klockan är åtta en fredag, men begreppet helg existerar knappt längre i min vokabulär... Kanske lär mig det senare igen, men för tillfället finns det inte någon som helst skillnad på vardag och helg för min del. The reality of being a student...

//D.D\\
... som dock funderar på att leka hjältinna ett par timmar i natt! *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback