This weekend!

Är det double xp weekend i spelet City of Heroes/Villains och vem är inte ute och leker då - om inte mitt alter ego Mystical Claws?! Går helt enkelt inte att låta bli att ta den möjligheten att kanske, kanske lyckas bli level femtio med  henne - äntligen!! Det var meningen att hon skulle bli högsta möjliga level redan i sensomras, men studierna började och sedan fick jag annat att tänka på. Synd att jag inte kom på det faktum att spelandet faktiskt ger mig en total avkoppling från, eller åtminstone bortkoppling av, studierna under helgerna. Det är något som är otroligt viktigt för en sådan manisk människa som mig... Ja, jag har faktiskt kommit "to terms" med att jag har en liten manodepressiv ådra inom mig, men jag tycker det gör mig rätt normal... De flesta jag känner har ett drag av mani och depression om vartannat under ett år, så. Jag har fått för mig att det är normalt att vara lite onormal!


image61


Hursomhelst... Det är så här (se ovan) de närmaste x timmarna kommer spenderas, men jag återkommer nog med någon rad eller tjugo mellan  varven. För jag är inte en av de som kan sitta och spela en hel dag utan att logga ur spelet och göra något annat för en timme eller två! Nej, man måste ha lite brejks och så... Gör det hela mycket roligare juh! *flin*

//D.D\\
... som har lite jobb framför sig då "Myst" har fem tuffa levels kvar till max!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet inte vilken dag du menar... =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback