Vart har denna dag försvunnit?

Känns som om jag nyss vaknat och inte hunnit med någonting... Fast det kanske stämmer? Vaknade nog senare än de flesta av er läsare i alla fall - tror jag! Klockan hann bli efter ett innan jag behagade kravla ur sängen och det med upptäckten att min hals är dålig. Nu har jag blivit kykling istället, men inte riktigt så hemskt dålig som J varit. Fast det kommer väl det med för min del. Suck! Tänker dock oavsett hur jag mår åka iväg på releaseparty med ena brodern, lillstrumpa, vår store tjocke far och tydligen grannen Banne. Den andre brodern kommer endast att leka chaufför och lämna av oss, åka hem och sedan komma och hämta oss kring ett eller vad det nu blir. Synd att han inte ville komma med ut, men det hinns med att köra krogsväng med honom någon annan dag. Sist hade han, jag , J och en massa andra hur kul som helst på Röda Tegelstenen juh. Hehe, måste definitivt göras om!

Jaha, nähä... jag ska ta och fixa till en kopp hett T med håning i nu, så att halsen inte trilskas ännu mer tills imorgon. Me no likey at all! Och sedan är det dags att börja bläddra i tegelstenen om amerikansk litteratur. Eller börja... jag menar ju fortsätta eftersom jag redan kommit halvvägs - av de sidor som är till nästa vecka alltså. Hela verket är ju för tusan på dryga 2000 sidor och hälften av det är det nog omöjligt att plöja igenom på endast ett par timmar. Har du lyckats med det någon gång, så vill jag gärna veta det!

//D.D\\
... som inte har något vettigt att skriva här nere idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback