Ännu en chock...

När ska denna chockerande dag ta slut egentligen? Eller ja, själva chockande beskeden... Nej, det är inte ytterligare en stjärna som slocknat. Om inte stjärnglansen i mina ögon *blink, blink* räknas med där då. Trodde jag skulle få bra och konstruktiv kritik på min essä i litteratur, men ack så fel jag hade. Förstår inte hur jag ska lära mig något om analys och/eller jämförelse av litteratur då de inte undervisar något om det. Ja, det enda som har kommenterats och ändrats av mina lärare i min uppsats är det språkliga. Visst, jag har absolut inget emot att få hjälp med det språkliga; snarare tvärtom. Fast om examinationen går ut på att visa upp sin analytiska förmåga så ska väl ändå inte responsen fokusera på språket!! Det känns som jag satt och slet helt i onödan eftersom jag inte har en aning om mina tankar kring ämnet och de båda romanerna jag har analyserat är något att ha. Tack för det! *ironin dryper ifall du inte märker det!*

//D.D\\
... som ska servera sig själv lite bO'boyglass nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Att du håller med mig? Eller med det blåa?? =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback