Avslöjande...



image58


Avsnitt 2 - i serien - gick på tv nyss!

Åh vad jag ville vara Ronja Rövardotter när jag var liten *ler* Helt klart favoriten av alla Astrid Lindgrens underbara karaktärer enligt mig. Filmen/serien den håller än idag, dvs. 24 år sedan den gjordes. Det går bara inte att sälja in en remake av den... Åtminstone inte till mig. OK, det går att påverka mig, men det är svårt! Detsamma gäller nog även Bröderna Lejonhjärta och för att förtydliga, så pratar jag nu endast om filmatiseringarna. Böckerna och karaktärerna står i en klass för sig! 

//D.D\\
... som outar sig om en del av sin barndom! *ler*


Kommentarer
Postat av: LillaStoraJag

Du har tolkat det rätt! :D Jag har inte samma behov av att blogga just nu!

Jag älskar allt av Astrid Lindgren, hon är min idol!

Kram!

Postat av: Aleya

Jag älskar också Astrid Lindgrens filmatiseringar. Den dag man får en liten unge ska jag köpa alla filmer, utom Karlsson på taket för han tycker jag inte om ;)

2008-01-31 @ 09:39:49
URL: http://aleya.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback