Drastiskt sjunkande statistik

Kan det bero på att jag inte uppdaterat på nästan två dygn kanske? Jo, jag antar det. Har haft fullt upp med uppsats och annat som har med studier att göra. Ja, och de senaste sjutton timmarna har jag faktiskt sovit. Och inte skäms jag för det... Jo, lite faktiskt, men när jag tänker på hur många dygn den senaste veckan som jag inte fått mycket, om någon alls, sömn så är det okej. Nu har jag vaknat upp i alla fall och har en del att ta tag i igen. Fast det får bli tidigt sänggående ikväll också, så att jag kan komma upp tidigt imorgon och få ordning på tillvaron. Lite struktur vore inte helt fel.

Återkommer kanske om en liten stund med ett lite mer innehållsrikt inlägg... om jag hinner!

//D.D\\
... som lekt Törnrosa!

Kommentarer
Postat av: stina

svar: nope.. ingen av dem är systar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback