En kvart kvar till spöktimmen...

... men vårat spöke (som vi döpt till Laban efter barnböckerna) får allt tåla att ha sällskap av både mig och min goding. Vi sitter uppe fortfarande vi, trots vårt tidigare löfte om att gå och lägga oss tidigt ikväll. *skratt* Fast det är i och för sig tidigt om vi tar tidigare nätters insomning i beaktande. Jag vet att jag tjatat, men det har varit otroligt dåligt med sömn den senaste månaden... eller om det kanske till och med är två månader det handlar om redan? Oavsett tiden på dygnet ska jag ta och koppla av med lite online-spel innan det är dags att krypa till kojs för min del, då jag egentligen har gett mig själv ett löfte att INTE sitta med studier på helgerna. Fast du som uppdaterat dig med mina kanske tio senaste inlägg vet att jag verkligen var tvungen att sitta med uppsatsen idag. Men nu... nu är det nästan färdig, tror jag... I alla fall tyckte en kurskamrat som gav mig respons för en liten stund sedan det, så jag tar henne på orden vad gäller det. Resten av pulandet, som jag aldrig kan hålla mig från, får jag ta tag i under måndagen.

Ja, och appropå kursare, så upptäckte jag vid inloggningen att en av mina härliga kursare hittat hit också *hihi* Kuligt! Tackar varmt för din kommentar Amine... *blink och vink* Hoppas det går bra med ditt uppsatsskrivande också, då deadline är på intågande!

//D.D\\
... som kilar iväg och leker med sina hjältinnor nu!

Kommentarer
Postat av: camilla

Känner igen det där, hoppas ni kom i säng i hyffsad tid :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback