Ett vettigt inlägg?

Tänkte att jag i alla fall kunde skriva några ordentliga rader med vanligt hederligt svammel; till skillnad mot de andra inläggen idag. Inte för att jag har så mycket vettigt att säga dock, men...

Åh, jag har fått en förklaring... eller gissning på vad de designade plastförpackningarna är till för. Kolla in kommentarer på det aktuella inlägget så får du se *hihi* En förklaring än så länge, men du kanske har en egen förklaring eller gissning!? 

Annars så är uppsatsen inlämnad tillsammans med en plagiarism disclaimer, som går ut på att jag inte har fuskat något. Jag har fixat i ordning halva gruppuppgiften om USA, vilket gick av bara farten nu inatt. Hade lätt kunnat skriva hela, men kom på att de andra kanske vill vara delaktiga också *hehe* Sedan fixade jag min del i artikeluppgiften idag, så då är det klappat och klart för min del. Ja, med andra ord kan jag fokusera mer på den muntliga presentationen vi i gruppen + en trevlig extramedlem ska genomföra/framföra nästa vecka. Gytt!

Fast... jag ska faktiskt se till att hålla mitt löfte till mig själv och J, vilket betyder att jag inte ska spendera helgen med studier på något vis. Det blir dock att sitta en del vid datorn för jag ska leka lite hjältinna igen! *hihi* Fixade tre nya månader på spelkontot så att jag kanske kan få minst en maxad hjältinna innan slutet på mars.

//D.D\\
... som nog ska unna sig åt lite nöjesläsning nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback