Guys and dolls!

She is doing it again!!! Up all night, sleep all day... Fast jag tror faktiskt inte att jag kommer att sova hela dagen imorgon utan snällt och vackert gå upp när alarmet går igång imorgon. När det nu är... Sedan kommer jag att sitta upp till ungefärlicher samma tid nästa natt och snällt gå upp, som vanligt, till alarmet även på fredag. Men tror du att jag kommer sova bort hela helgen istället? Jepp, det verkar inte bättre än så för tillfället. Hursom... jag får mycket gjort under mina sömnlösa nätter dock, så gruppen behöver inte känna sig stressad över någon framtida uppgift direkt. Nja, kanske vår muntliga presentation, men den kommer jag ju ta tag i under morgondagen har jag tänkt. För det jag hade planerat för den har jag ju gjort i natt istället. Kunde inte låta bli!

Sedan har jag under kvällens sena timmar börjat fundera över en sak... Varför "designed edition" på *bleeping* plastomslag på bindor? Är det för att vi ska få snygga sopor eller vad? Jag, och alla andra kvinnor, som är användare av de här hygienartiklarna har väl ingen nytta av hur plastförpackningen runt om bindan, som vi FAKTISKT använder, ser ut? Eller har jag missat något väsentligt i denna fråga? Please let me now om du har en vettig, eller mindre vettig fast extremt rolig, förklaring!! Genom att kommentera detta inlägg då såklart, så att jag kan ta del av ditt intelligenta (*asg* var tvungen att fråga sambon hur man stavar till intelligent... hur smart är man då?), humoristiska, seriösa, otroligt oseriösa... ja, vilket svar som helst duger... bara jag får något svar alls!

//D.D\\
... som funderar vidare i väntan på ditt svar!

Kommentarer
Postat av: leopardia

det kanske är meningen att vi ska börja samla på de dära plastomslagen, så att vi inte bryr våra små huvuden om viktiga grejer, som politik oxh sånt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback