Ideellt mentorskap

Har jag ägnat min dag åt och har därför inte hunnit uppdatera här förrän nu. Vidare har jag pluggat lite renässanshistoria genom att mellan mentorskapstillfällena tittat på en inspelad föreläsning. Ja, ok... jag sov lite länge idag också *hihi* Så jag har missat en del av det jag hade planerat för dagen. Trist, men huvudsaken är att jag hunnit med de viktigaste sakerna. Den första föreläsningen som ligger till grund för inlämningen som har deadline fredag... och ut på promenad. Vi har faktiskt varit otroligt duktiga när det gäller vår dagliga promenad och legat över det vi... *hrm* satt upp som mål. Egentligen behöver både jag och J komma ut minst en timme varje dag, men det har inte blivit så riktigt än. Allra helst skulle vi komma ut minst två gånger á en timme om dagen. Det vore idealiskt... men det kommer nog.

Nej, tillbaka till stekpannan nu... då det ska vankas oxpytt snart!

//D.D\\
... som inte hade någon vettig "underline" idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback