Lite söndagslat är jag faktiskt

Har insett att de senaste fyra timmarna inte blev så produktiva som jag tänkte tidigare idag, men det har varit lite skönt att bara göra ingenting. Surfat omkring lite i bloggträsket och läst gamla och nya bloggar. Hur kul som helst är det juh! Har inte hittat något nytt förlag att trakassera med mitt diktmanus än, men jag ger mig inte. Envis som synden är jag för tillfället. Tänker inte ge mig förrän jag inser att det varit dödsdömt i minst en vecka eller två. *hehe* Börjat spekulera på att skaffa mig ett extrajobb också... Måste ju ha råd att fixa i ordning vår pärla inför nästa plasksäsong juh... och det är väl snart det kan jag tänka mig eftersom vädret ser ut som det gör. Tyvärr behövs det nog en hel del slantar till den genom- och övergången vi har tänkt oss för vår Pearla och för att få pengar måste man jobba. Ja, det går väl att vinna dem på skraplotter och tips och sånt också då, men min tur har jag i kärlek tydligen... inte när det gäller spel. *nynnar* Men lika glad är jag för det... la,la,la, la....

Nej, dags att lägga upp en portion med BigPack Light - smak: bO'boy! och slå sig ned i tv-soffan. It is time for Singing Bee soon. Det är riktigt kul! Ett program helt i min smak då det inte gäller att sjunga bra utan sjunga rätt. Yay! Och ha en hel massa kul på samma gång också... Ännu mer toppen!

//D.D\\
... som ska sitta och sjunga falskt med kombatanterna ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback