Ny vecka, nya tag

Som en kurskamrat skrivit på msn... och det känns som om det har blivit vardag på riktigt nu. Det var det iofs redan förra veckan för min del också, men uppsatspressen som genomsyrade alla mina kontakter under förra veckan ställde till det lite tror jag. Fast nu känns allt som back to normal igen... Vaknat, startat diskmaskin, plockat fram lax för att tina, satt igång tvättmaskiner, morgonpromenad, frukost, hängt upp tvätt och nu sitter jag här. Dags att ordna till en muntlig presentation tillsammans med gruppkamraterna som inklusive mig sitter utspridda på fyra olika orter. Yay! Men tack vare msn och skype *produktplacering* så fungerar samarbetet hur bra som helst. Det tar lite extra tid och kräver extra arbete för oss, men det funkar! Inte bara att vara distansare, så det är inte konstigt att vi får lägga ner mer än 40 timmar / arb.vecka på våra studier. Fast den här terminen har jag lovat mig själv att aldrig sitta på helgerna med studierna... så länge det inte är superpanik!

Nu är det dags att förbereda inför gruppdiskussionen om NZ, så jag måste kila vidare i cyberspace. Fast jag känner mig själv tillräckligt väl för att kunna säga att jag nog återkommer med mina svamlande tankebubblor inom en timme eller två!

//D.D\\
... säger på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback