Rise and shine

Var uppe långt innan klockan ringde imorse... magen som bråkar. Fast det hör ju till vanligheterna nuförtiden. Funderat på om det är något sådant där äckligt som vinterkräken, men tror nästan att det är ny variant på stressmagen. Har inte haft så värst bra rutiner när det gäller mat och sömn senaste tiden och det påverkar något enormt om man har en känslig mage. I have learned it the hard way! Så... skärpning från min sida när det gäller just mat och sömn. Borde kanske införskaffa mig en Skalman - klocka; en sådan där mat & sov du vet!? *flin*

Nej, nu ska jag återgå till mina studier ett tag, tills det är dags för förmiddagsrasten! *blink* Du ser, jag tar tag i saken redan på momangen. Inför från och  med idag ett par raster extra under dagen, så att jag kommer från studier och datorn.  Tror det kan bidra positivt också!? *nickar vist*

//D.D\\
... som kilar vidare i bloggträsket först för att kolla in den blogg som pingat före mig *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback