Romeo och Julia blev till Törnrosa

Tvärsomnade efter bara ett par sidor tydligen, så allt har förskjutits med ett par timmar idag. Inte kul, men nu har jag fixat in två av veckans uppgifter i alla fall; en individuell och en grupp-uppgift. Litteraturhistorian är i stort klar den med fast den får ligga och vila en dag eller två. Fokus när det gäller studierna just nu ligger faktiskt på det i rubriken nämnda teaterstycke. Idag finns det dock ingen energi kvar längre, så kvällen kommer att ägnas åt mys i soffan med kyklingen jag har. Han har dock till slut orkat vara uppe en liten stund och hittade till och med energi någonstans ifrån att hjälpa till lite med maten. Förstår inte riktigt vart det kom ifrån, men det kanske var hungern som drev på. Stackare!

Hursomhelst tar jag tidig kväll idag med förhoppning om att det blir mer sömn natten som kommer än den som var. Fyra timmar sömn är alldeles precis vad man kan klara sig på, men jag vill gärna fortsätta ha en stabil och bra sömn; vilket jag äntligen lyckats skapa efter månaden med sömnsvårigheter.

//D.D\\
... som vinkar från vägen som leder till drömmarnas land!

Kommentarer
Postat av: LillaStoraJag

Tack babe! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback