Sleeping Beauty

Har lekt Törnrosa igen som sagt... fast inte lika makabert som sist. "Bara" tolv timmar den här gången! Fast det är skönt att känna sig ordentlig utvilad och redo att ta tag i saker och ting igen. Hela gårdagen känns lite som höljd i dimma faktiskt, men det är kanske inte så konstigt. Blev nog inte så mycket vettigt gjort. Eller ja, jag hjälpte kanske en hel del nära och kära med deras studier, så vettigt var det nog. Tycker de jag hjälpte i alla fall inte minst.

Idag har jag varit lite klimatsmart och ordnat till en enormt stor .pdf-fil till ett word-dokument, vilket gör att jag inte behöver printa ut massor med papper som jag sedan slänger utan kan läsa det direkt på dataskärmen. Ja, för jag vet ju att jag i slutändan mest troligt kastar dem. Därför föredrar jag faktiskt att sitta och läsa dokument, som inte redan blivit utskrivna av andra, på dataskärmen.

Nähä, jaha... sambon börjar bli hungrig björn här hemma nu, så jag antar att det blir prio på att skaffa hem mat och laga den nu. Läsandet av dokumentet får jag skjuta upp ytterligare ett par timmar, men har det fått vänta i tre dagar... så ska väl inte ett par timmar till göra något!?

//D.D\\
... som funderar på om hon inte skulle ha legat kvar under täcket idag!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback