Sökes: kursansvarig

Nu är det tydligen inte bara vi distansare som eftersöker den kursansvarige för vår pågående kurs. *haha* En av mina kära gruppkamrater informerade mig om att det ringt en samordnare från universitetet och frågat om vi studenter hade någon aning om vart han är någonstans! Ja, helt sant! Nu har han dock varit inloggad på vår plattform idag, så gissningsvis har de fått tag på honom också. Det är kaos när det gäller våra direktsända telebilder/föreläsningar nämligen. Lärcentra runt om i landet har antagligen fått ut listor med varje måndag förmiddag bokat för oss och vi studenter sitter och vet endast om en enda telebild; i mars. Oj, jag ska nog ringa till mitt LC och kolla läget vad de har för någon information...

//D.D\\
... som kanske ska ansöka efter en tjänst som kursansvarig här framöver!? *flin*

Kommentarer
Postat av: LillaStoraJag

Haha! Kaos! Som vanligt på universitet :P

Postat av: Christina

Hej!
Kul att du kommenterade inne hos mig....
Ha det gott

2008-01-24 @ 17:06:54
URL: http://qinna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback