Upptagen dam

Jag har farit runt som en guttaperkulaboll hela dagen känns det som! Effektiv som få, men har ändå inte fått något gjort med mina studier. Hur går det till? Jo, det är mycket annat som har fixats och dolats med istället och over all så är jag supernöjd med denna dag. Enda molnen är väl att jag inte kom iväg till apotek och bibliotek, som jag tänkte mig igår. Fast vi har pratat om att ta en sväng dit här i slutet på veckan... Till stadens centrum alltså och jag hoppas att det blir innan lördag. Hehe, då ska jag ut på äventyr med mina underbara syskon och Fader Vår. *flin* Releaseparty ska det bli... Tanken var väl att min goding skulle med också, men hans näsblodskaskader och intensiva influensa gör nog att han får stanna hemma. Fast ärligt talat är han nog mest nöjd över att slippa undan. Det här med amatör-band live är inte riktigt hans grej, så han trivs nog bättre hemma. Hursom så ser jag rejält fram emot lördagens afton och vad den har att bjuda på!

Nu ska jag se efter om denna kväll slutar med en liten kvällspromenad också, då jag tyckte höra mig J mumla något om en liten promenad kanske... Hihi. Bara det inte är för mycket slask och plask ute. Vill inte förstöra mina fina mockakängor alltför mycket juh, fast de är ju indeed vinterskor... så något lär de ska tåla tycker jag!!

//D.D\\
... som ska styra kvällspromenad!


Kommentarer
Postat av: Emma

Mocka ska väl inte tåla vatten? Snö kanske...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback