Vad är väl en tisdag vid datorn...

Nja, som vanligt sitter jag och kollar inspelade föreläsningar, är mentor åt nya studenterna, peppar en kurskamrat som har lite struligt... Ja, en helt vanlig dag i mitt liv med andra ord. Förutom att jag inte hunnit blogga i den utsträckning som jag har tidigare. Har jag vuxit upp och mognat lite eller? Nah... hihi, det har jag väl lite svårt att tro, då jag inte känner mig annorlunda. Fast tror att jag har fått ett fokus på studierna just nu och passar på att fixa så mycket jag kan eftersom jag troligtvis, som vanligt, kommer att hamna i en svacka här framöver. Tänker inte sätta mig i en sådan situation att jag blir sönderstressad av den enkla anledningen att jag tänker lite trögt... För det är väl ändå en vanligt förekommande situation för utarbetad studenter eller... är det bara jag?

Ja, ja... nog med det här mindre intressanta svamlet för tillfället... måste fixa lite mat. Behöver energi för att orka med kvällens uppgifter! *ler* Tänkte fila lite på ett keyword så att jag kanske kan lämna in det redan ikväll... eller imorgon!

//D.D\\
... bid thee farewell... for now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback